صفحه اصلی

دنیار را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

بازی The Outlast Trials

بازی The Outlast Trials اوایل سال ۲۰۲۴ برای کنسول ها عرضه خواهد شد

استودیو Red Barrels، سازنده سری Outlast تایید کرده است افرادی که خواهان تجربه The Outlast Trials روی کنسول‌ها هستند باید مقدار بیشتری صبر کنند؛ زیرا اکنون تیم سازنده اوایل ۲۰۲۴ را برای عرضه این نسخه‌ها در نظر گرفته است. هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده، اما در جریان آخرین به‌روزرسانی کاربران از طرف تیم سازنده در استیم، این استودیو اشاره کرد بازی نام‌برده روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هم عرضه خواهد شد.

همچنین رد برلز قصد دارد بازی را از ابتدا با قابلیت کراس-پلی با پی‌سی عرضه کند؛ هرچند هنوز این اتفاق قطعی نیست: «ما به‌طور فعالانه در حال کار روی یک درخواست مهم هستیم: عرضه بازی روی کنسول‌ها. هدف ما تضمین این است که تجربه اجتماعی منحصر‌به‌فرد The Outlast Trials با وجود تمامی مشکلات تکنیکی، بین پلتفرم‌ها به اشتراک گذاشته شود. پیشرفت ما مناسب است، اما نمی‌توانیم یک تاریخ عرضه کنسولی اعلام کنیم یا تضمین دهیم کراس-پلی جهانی وجود داشته باشد».

خوشبختانه از آنجایی که به اواخر سال میلادی جاری نزدیک می‌شویم، اوایل ۲۰۲۴ خیلی دور نیست و می‌توان امیدوار بود به‌زودی اطلاعات بیشتری از بازی The Outlast Trials روی کنسول‌ها منتشر شود.

5/5

پست های هفته گذشته

پست های هفته گذشته