صفحه اصلی

دنیار را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

زمان پخش فصل دوم سریال انیمیشنی Arcane مشخص شد

با اعلام کمپانی مادر بازی League of Legends یعنی Tencent مشخص شد که سه‌ماهه‌ چهارم سال ۲۰۲۴ زمان پخش فصل دوم سریال انیمیشنی Arcane خواهد بود.

فصل اول سریال انیمیشنی Arcane که یک اقتباس جذاب از بازی محبوب League of Legends بود روی کاراکترهایی چون Vi ،Caitlyn ،Jinx Jayce و Ekko تمرکز داشت و توانست استقبال بی‌نظیری را برای خود به ارمغان بیاورد. فصل ابتدایی این سریال توانست تا در رویداد گیم آواردز ۲۰۲۲ جایزه‌ی بهترین اقتباس ویدیوگیمی را در میان نامزدهایی از جمله Sonic the Hedgehog ،Uncharted ،Cuphead و البته انیمه‌ی Cyberpunk: Edgerunners کسب کند. کسب ۹ جایزه Annie و همچنین دو جایزه‌ی Primetime Emmy از جمله شواهد موفقیت بی‌نظیر این انیمیشن بود. امتیاز ۱۰۰ درصد در وب‌سایت راتن تومیتوز و قرار گرفتن در صدر پربیننده‌ترین‌های نتفلیکس در ماه‌های ابتدایی نمایش از دیگر دستاوردهای فصل ابتدایی سریال Arcane بود.

اکنون با تایید قبلی استودیو Riot (توسعه دهنده‌ی بازی League of Legends) و همچنین کمپانی مادر بازی League of Legends یعنی Tencent مشخص شد که سه‌ماهه‌ چهارم سال ۲۰۲۴ زمان پخش فصل دوم سریال انیمیشنی Arcane خواهد بود. این انتظار اندکی طولانی به نظر می‌رسد اما برخی مطمئن هستند که در فصل دوم شاهد حضور کاراکترهای جدیدی از جمله Viktor و Heimerdinger خواهد بود. پیشتر استودیو Riot اعلام کرده بود که عجله‌ای برای انتشار فصل دوم این سریال انیمیشنی ندارند.

5/5

پست های هفته گذشته

پست های هفته گذشته