صفحه اصلی

دنیار را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

نکات و ترفندهایی برای برنده شدن در نبردهای 1v1 فری فایر

نبردهای 1v1 در Free Fire

در اینجا چند ترفند و نکته برای برنده شدن در هر موقعیت نبردهای 1v1 فری فایر آورده شده است.

بازی Free Fire به صورت انفرادی یا با تیم خود اغلب شما را تحت شرایطی قرار می دهد. که باید با یک دشمن مقابله کنید. نتیجه چنین نبردی اغلب به مهارت نزدیک یا دوربرد شما بستگی دارد.

پس، پیروی از ترفندها در نبردهای 1v1 فری فایر می تواند شما را به قتل برساند یا به Booyah برساند. اسلحه های متعدد بازی مهارت های متفاوتی در مبارزات نزدیک یا دوربرد دارند. قبل از انتخاب یکی، بازیکنان باید ویژگی های آن را که با مهارت ها و سبک بازی آنها مطابقت دارد شناسایی کنند.

حتی قبل از انتخاب اسلحه مناسب، آنها باید در صورت مواجهه با بازیکنان تهاجمی یا منفعل خود آنالیز کنند. با این کار، آنها می توانند رویکرد صحیح و فاصله ای که باید از دشمن حفظ کنند، کشف کنند.

علاوه بر این، این به آنها کمک می کند تا بهترین اسلحه را برای نبرد آینده انتخاب کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند برخی از ترفندها و مهارت‌ها را در سبک بازی خود بگنجانند تا در نبرد از دشمن خود پیشی بگیرند.

توجه داشته باشید:

این مقاله ذهنی است و دیدگاه های نویسنده را منعکس می کند.

مقالات مرتبط » 5 خطای Free Fire که باید هنگام استفاده از shotgun ها از آن اجتناب کنید

بهترین نکات و ترفندها برای شکست دادن دشمن در نبردهای 1v1 فری فایر

1) سلاح مناسب را انتخاب کنید
همانطور که قبلاً ذکر شد، Free Fire انواع سلاح های گرم با ویژگی های منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می دهد. که در محدوده های مختلف در میدان نبرد برجسته هستند.

انتخاب یکی از چنین تنوع بسیار زیادی می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. و به تجربه مناسبی در بازی نیاز دارد. خوشبختانه، برخی از اسلحه ها به دلیل مهارتشان در نبردهای کوتاه برد مورد احترام جهانی هستند.

شاتگان اولین اولویت برای هر بازیکن تهاجمی در Free Fire است. آنها آسیب عظیمی وارد می کنند و بر خلاف تفنگ ها، شما را با پس زدن آزار نمی دهند. آنها فقط به موقعیت و زمان بندی کامل نیاز دارند تا یک kill به K/D شما اضافه کنند.

MAG-7 یکی از بهترین تفنگ های ساچمه ای است که Free Fire ارائه می کند. خروجی آسیب حیرت‌انگیز 89 و ظرفیت ماگ قابل اطمینان 8 دارد. ظرفیت ماگ آن، این تفنگ ساچمه‌ای را به سلاحی قابل اعتماد در نبردهای نزدیک تبدیل می‌کند.

M1187 یکی دیگر از تفنگ‌های ساچمه‌ای است که میزان صدمات آن به 100 می‌رسد. اما خشاب کوچک آن تنها با دو گلوله پر می شود. پس باعث می‌شود که برخی از بازیکنان در مورد ظرفیت آن برای نبردهای 1v1 فری فایر و درگیری‌های مسلحانه از فاصله نزدیک تردید داشته باشند.

برای نبردهای میان برد تا دوربرد

می توانید به سراغ SCAR بروید که تفنگ عالی را با تجهیزات مناسب تعریف می کند. دارای خروجی آسیب 53 و اندازه گیره 30 است. علاوه بر این، SCAR کمترین لگد را در بین AR ها نشان می دهد. و یکی از بهترین تفنگ ها برای اسپری میان برد تا دوربرد در نظر گرفته می شود.

Groza یکی دیگر از گزینه های عالی برای مبارزه 1v1 است. زیرا با سرعت آتش شگفت انگیز آسیب زیادی وارد می کند. دارکوب نیز گزینه خوبی است که در رده Marksman قرار دارد و از مهمات AR استفاده می کند.

استفاده حیله گرانه از سازندگان gloo و frags نیز می تواند گیم پلی شما را بهبود بخشد و راه شما را به سمت Booyah نیز بسازد.

2) HUD خود را سفارشی کنید
اگر در Free Fire مبتدی هستید، باید برخی از تنظیمات پیش فرض را تغییر دهید، زیرا آنها می توانند گیم پلی سریع شما را مختل کنند. برداشت خودکار، تنظیمات قابل پرتاب و شفافیت کنترلرها برخی از تنظیماتی هستند که باید برای بهبود مهارت های خود تغییر دهید.

علاوه بر این، تغییر کنترل پنجه دو انگشتی داخلی بازی می تواند نتایج آشکاری را برای شما به ارمغان بیاورد. سفارشی سازی سه انگشت به شما امکان می دهد سرعت حرکت بهتری داشته باشید که می تواند به شما کمک کند از حملات دشمن خود فرار کنید.

در حالی که تنظیمات سه انگشت را سفارشی می کنید، باید مطمئن شوید که هر دکمه در موقعیت مناسب قرار می گیرد تا هدف خود را به طور مؤثر انجام دهد.

3) مهارت های بیشتری را به سبک بازی خود اضافه کنید

هنگامی که در یک مبارزه 1v1 گیر کرده اید، پیروزی تنها به مجموعه مهارت های شما بستگی دارد. حتی ترکیب کامل اسلحه و غارت خوب شما می تواند با مهارت های ضعیف بیهوده باشد.

استفاده از یک تنظیم سه انگشتی در اینجا نیز باعث تقویت مهارت شما در فرود گلوله های خود با دقت می شود. هنگام درگیری با اسلحه باید سعی کنید سر را هدف بگیرید. گرفتن هد شات آسیب بهتری نسبت به شلیک به بدن وارد می کند و دشمن شما را سریعتر از بین می برد.

برای دقت بهتر، به تجربه کنترل پس زدن تفنگ خود نیاز دارید. تجهیزاتی در فری فایر وجود دارد که کنترل اسلحه شما را آسان می کند، مانند پوزه، جلوگیر و استوک. علاوه بر این، در حین نبردهای 1v1 فری فایر با اسلحه، باید سعی کنید دشمن خود را با حرکات ناگهانی گیج کنید. مانند پریدن، خمیده شدن و دراز کشیدن.

برای تطبیق مهارت‌های بهتر با بازی خود، می‌توانید گیم‌پلی‌های گیمرهای حرفه‌ای را که در یوتیوب پیدا می‌کنید نیز دنبال کنید.

5/5

پست های هفته گذشته

پست های هفته گذشته